Μάθημα : ΤΠΕ - Γ' Τάξη
Κωδικός : IT904
-
Θεματικές Ενότητες
-
Το ρομπότ Η.Θ.Ο.Σ. του εργαστηρίου μας
-
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
-
Ο υπολογιστής: Περιφερειακές συσκευές
-
Περιμένοντας τα Χριστούγεννα
-
Ευχές για τη νέα χρονιά
-
Η εξέλιξη και οι κατηγορίες των υπολογιστών
-
Ένα μάθημα με αφορμή το χιόνι
-
Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (28 Ιανουαρίου)
-
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
-
Ζωγραφική με συμμετρία - Αφιέρωμα σε Απόκριες & Καθαρά Δευτέρα
-
Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου) - Διαδικτυακός εκφοβισμός
-
Η Επανάσταση του 1821 - Σχεδιάζουμε την Ελληνική Σημαία
-
2 Απριλίου - Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου - Αφιέρωμα σε βιβλία Πληροφορικής για παιδιά - Φτιάχουμε τη δική μας ιστορία
-
Ευχές για το Πάσχα
-
Δημιουργία παζλ με πίνακα ζωγραφικής για την Πρωτομαγιά
-
Φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο με αφορμή την εβδομάδα βιβλίου στο σχολείο μας
-
Δημιουργούμε κινούμενη εικόνα (animation) στο βυθό της θάλασσας
-
Το ρομπότ Η.Θ.Ο.Σ. του εργαστηρίου μας
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
Αυτό τον Οκτώβριο και για έβδομη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Ενημερωνόμαστε για βασικές έννοιες του προγραμματισμού μέσα από τις ακόλουθες βιωματικές δραστηριότητες: | ||
Προγραμματίζουμε με τα Angry Birds - Παιχνίδι "Κλασικός Λαβύρινθος" Στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε το πουλί (Angry Bird) ώστε να κινηθεί μέσα στο λαβύρινθο και να πιάσει το πράσινο γουρουνάκι. Η μεσαία εργαλειοθήκη έχει εντολές για το Angry Bird. Κάθε πλακίδιο είναι μια εντολή. Θα τις χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε τον κώδικα στον χώρο εργασίας στα δεξιά. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε το κουμπί "Εκτέλεση". Αν κάτι δεν πάει καλά, μπορείτε να πατήσετε "Επαναφορά" και να διορθώσετε τον κώδικά σας. Καλή επιτυχία!
|
||
Τρέξε Μάρκο (Run Marco) Online παιχνίδι εκμάθησης προγραμματισμού. Ο κεντρικός χαρακτήρας Marco ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι στο οποίο ανακαλύπτει περισσότερα για τον εαυτό του. Στη διάρκεια της διαδρομής, φίλοι τον βηθούν και εχθροί των εμποδίζουν. Τα επίπεδα του παιχνιδιού βάζουν στόχους που ο Marco πρέπει να πετύχει με την καθοδήγηση του παίκτη-προγραμματιστή μέσω οδηγιών (πλακάκια εντολών) βήμα προς βήμα.
Οι πρώτες πίστες είναι διαθέσιμες δωρεάν. Είναι επίσης διαθέσιμο ως iphone και android app. |
||
Περισσότερα δωρεάν μαθήματα προγραμματισμού μπορείτε να βρείτε στο https://code.org. Το Code.org® είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, αφιερωμένος στην επέκταση της πρόσβασης περισσότερων σχολείων στην επιστήμη των υπολογιστών. Σημείωση: Αν κάποιος ενδιαφέρεται να αποθηκεύει την πρόοδο και τα έργα του αρκεί, με τη βοήθεια ενός ενήλικα, να δημιουργήσει έναν λογαριασμό. | ||
Αξιολόγηση των δραστηριοτήτων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού |