ΤΠΕ - Α' Τάξη (9520567263)

Ενότητες

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού

Αυτό τον Οκτώβριο και για έβδομη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στην  Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Ενημερωνόμαστε για βασικές έννοιες του προγραμματισμού μέσα από τις ακόλουθες βιωματικές δραστηριότητες:

Προγραμματίζουμε με τα Angry Birds - Παιχνίδι "Λαβύρινθος"

Στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε το πουλί (Angry Bird) ώστε να κινηθεί μέσα στο λαβύρινθο και να πιάσει το πράσινο γουρουνάκι.

Η μεσαία εργαλειοθήκη έχει εντολές για το Angry Bird. Κάθε πλακίδιο είναι μια εντολή. Τις χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε τον κώδικα στον χώρο εργασίας στα δεξιά.

Όταν πιστεύoυμε ότι βρήκαμε τη λύση, μπορούμε να κάνουμε κλικ στην "Εκτέλεση" και να δούμε το πουλί να πηγαίνει στο γουρούνι.

Γάτα και τυράκι

Χρησιμοποιούμε τις εντολές (ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΔΕΞΙΑ) για να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που θα εκτελέσει η γάτα για να φάει όλα τα τυράκια.

Μπορούμε να εκτελούμε όσες εντολές θέλουμε κάθε φορά.

Η εντολή ΜΠΡΟΣΤΑ μετακινεί τη γάτα στην επόμενη κουκκίδα.