ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κυριάκος Αθανασιάδης

Περιγραφή

Στο μάθημα αυτό συμπληρώνουμε τις γνώσεις μας σε θέματα πληροφορικής που αφορούν

  • Tην πιστοποίηση δεξιοτήτων ECDL
  • Την παρουσίαση εργασιών και πολυμέσων στο powerpoint
  • Τη χρήση συνεργατικών εργαλείων γραφείου στη Google
  • Τη δημιουργία ερωτηματολογίων με φόρμες
  • Τη δημιουργία διασκεδαστικών quiz στο Kahoot
  • Τον προγραμματισμό και τη δημιουργία παιχνιδιών
  • Τη ρομποτική και τις εφαρμογές της

Για να βρείτε επιπρόσθετα στοιχεία αν σας ζητηθεί, πηγαίνετε στο μενου αριστερά και επιλέξτε ανάλογα:

  1. Μηνύματα για να παίρνετε σχόλια από τον εκπαιδευτή η απο τους συμμαθητές σας, η και να στέλνετε εσείς σε άλλους
  2. Έγγραφα για να κατεβάσετε αρχεία 
  3. Σύνδεσμοι για πλοήγηση σε εκπαιδευτικές διαδικτυακές δραστηριότητες
  4. Ασκήσεις για διαδραστικά τεστ επανάληψης
  5. Εργασίες για να ετοιμάσετε και παραδώσετε ατομικές εργασίες

Το μάθημα είναι οργανωμένο σε ενότητες με δραστηριότητες όπως φαίνεται παρακάτω

Μην ξεχνάτε να βλέπετε πρώτα τις ανακοινώσεις για την πορεία του μαθήματος μετά τις ενότητες 

CC - Αναφορά Δημιουργού
Μέθοδοι διδασκαλίας

Για να κάνετε εξάσκηση σε συγκεκριμμένες ενότητες του μαθήματος επιλέξτε όποια θέλετε και ακολουθείστε τις οδηγίες

Ενότητες

Μάθετε την διαδικασία απόκτησης βασικών δεξιοτήτων χειρισμού ΗΥ.

  1. Ενημερωθείτε στον ιστό για την πιστοποίηση
  2. Δείτε οδηγίες για την χρήση εφαρμογών γραφείου (word, excel etc)
  3. Δοκιμάστε τις γνώσεις σας σε τέστ προσομοίωσης.

Δημιουργείστε word, excel, powerpoint και συμπληρώστε φόρμες online ταυτόχρονα μέ αλλους από οποιοδήποτε ΗΥ συνδεδεμένο στο διαδίκτυο

  • Μάθε τη λογική του προγραμματισμού λύνοντας προβλήματα από τον διαγωνισμό "ΚΑΣΤΟΡΑΣ"
  • Μάθε να δίνεις οδηγίες σε ένα ρομπότ
  • Δώσε σενάριο και κίνηση σε ένα παιχνίδι.
  • Προγραμμάτισε με εντολές τη γάτα του scratch
  • Κατασκεύασε το δικό σου ρομπότ-σκαθάρι

Ημερολόγιο